مکتوس

سئو سایت ها

مکتوس

سئو سایت ها

راهکارهای مقابله با استرس گرمائی

روشها 

و راهکارهای رویارویی با استرس گرمائی در طی 2 مرحله قابل نظارت می‌باشد : الف) 

راهکارها و پیش بینی های حتمی قبلی از استارت گرما: از طرز عایق بندی سقف و هم ادامه آن حداقل بطول یک متر از طرفین می بضاعت از میزان گرمای سالن رویش کاست . 

استفاده از موادی که نور و روشنایی آفتاب را منعکس می کنند در تراز بیرونی سقف سالن و یا رنگ آمیزی آن به رنگ شفاف می تواند از شدت گرمای درون سالن بکاهد . 

با اعتنا به نقش تهویه مناسب در در اختیار گرفتن استرس گرمائی از صدق عمل هواکش های تالار اطمینان حاصل فرمائید . در صورت لزوم ، جهت افزایش سرعت هوا در سالن نسبت به تعبیه هواکش های کمکی باطن تالار مبادرت نمایید . 

در چهره به کار گیری از سیستم های خنک کننده تبخیری نظیر پوشال ، گذشته از استارت گرما نسبت به بده بستان پوشالهای فرسوده و هم کنترل سیستم توزیع آب مبادرت نمائید . 

آبخوریهای اضافی جهت مصرف در مدت استرس گرمائی تهیه فرمائید . 

در طی فصلی که توقع گرمای زیادی دارید از جوجه ریزی با تراکم بالا بپرهیزید . لازم به ذکر هست که تراکم و تعداد جوجه ریزی صرفا بر پایه مساحت تالار انجام نمی شود بلکه عواملی نظیر سیستم های تهویه سالن ، مدیر و امکانات هم در این زمینه نقش دارای اهمیت دارا هستند . 

با 

دقت به کاهش برداشت دان در طی استرس گرمائی ، وضعیت واجب جهت جبران این مورد و توزیع مناسب و گسترده‌تر دان در طی ساعت ها خنک و هم روشنائی کافی جهت تحریک و برداشت دان را در شب آماده فرمایید

خرید مرغ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.