مکتوس

سئو سایت ها

مکتوس

سئو سایت ها

کاهش شدید تلفات در مرغداری با رعایت اصولی ساده-2

تصور نمایید که این موجود خوشمزه با این ضربانها و تنفس های ممتد و تند و ناقص و سطحی ناشی از این تمامی استرس به چه درحال حاضر و روزی خواهد به زمین خورد و با تمام این اوصاف چه بلایی به روز این پرنده خوشگل آمده وخواهد آمد ،ضربا ن های بیش از حد قلب و نفس نفس زدن ها یعنی تعدد تنفس های ناقص منجر ارتقا های ناگهانی و در بعضی تایم ها ذیل و بالا رفتن های شدید فشار خون گردیده و صدمات جبران ناپذیری را چه با اثر سوء فوری و چه با اثرگذاری سوء در آینده را به این موجود تحمیل خواهد کرد . 

خرید اینترنتی مرغ

حاصل این استرس ها یا این که بهتر بگوییم سوء مدیر ها ، بالارفتن بیش از حد فشار خون و تنفس ناقص و تغییرات شدید آن ها سبب ساز پاره شدن رگهای طیور و صدمات کلیدی فوری به امحاء و احشاء بدن این موجود که در سطح نخستین سبب ساز مرگ گردیده و آزردگی گوشه ای از اعضاء و اعضا مرغ که با موردها فوق به او تحمیل گردیده، باعث تضعیف وی ومرگ این جان دار در سطح دوم خواهد شدو بیماریهایی که بظاهر منشاء مجهولی داشته البته بعلت سوء مدیریت های قبلی بوده سبب ساز بیماریهای مزمن و عملا لاعلاج گردیده و در غایت با عث از دربین رفتن این جانور با ارزش در روند بعدی خواهد شد . 

از مشکل ها دیگر این که بدلیل هول زدن طیور برای خوردن دان اکثر ، باطن شدن دان به نای مرغ هم سبب ساز خفگی وی خواهد شد و این مدل مرگ را می بایست به تلفات گفته گردیده فوق طولانی تر نمود ، حاصل نتایج گفته شده در بالا عده شدن مرغ هایی که سکته کرده اند و خفه گردیده اند در کنار دانخوری ها و یا آبخوری ها دلایل و گواه روشنی از دلایل این اختلال گران قدر می باشد . 

یکی دیگر از فشار هایی که بوسیله مرغدار به این جان دار پاک وارد می آید و منجر استرس شدید و همینطور پرخوری خواهد شد اینست که به محض ورود یک انسان به داخل تالار طیور ، مرغها ترسیده و پس از گریزو فرار ناشی از واهمه انسان از روی مرغهایی که خوابیده اند رد شده و آن ها را از خواب ناز بیدار می کنند،حال درصورتی که یک کارگر مرغداری در روزحداقل10 توشه به باطن سالن برود صحیح مثل اینست که شما در اکنون خواب باشید و یک نفر به دوران مثلا 10 بار دست شما یا این که پای شما را بشدت لگد نموده و شما 10 بار بطور ناگهانی از خواب بپرید و صبح که از خواب بیدار می گردید چه درحال حاضر و روزی دارید ، بد اخلاق، عصبی ، بی شکیبایی ، بی اشتها و . . . . . . . . 

اکنون این استرس بلندمرتبه را به استرس ها و ضربان قلب و نفس نفس زدن مرغ و تنفس ناقص گفته شده در فوق نیز بیشتر می شود، خلل بزرگی را که این قضیه ایجاد خواهد کرد علاوه برموارد بالا با هر بار بیدار شدن مرغ علاوه بر وارد آمدن استرس فراوان به او یک توشه به وعده غذایی اش افزوده خواهد شد وبالنتیجه روستا توشه دیگر به وعده های غذایی مرغ طولانی تر شد ه ، براین اساس پرخوری از اشکالات گرانقدر این زمینه خواهد بود و عوارض آن مشخص . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.